Nasze zespoły

zarzad ikona
Grzegorz Gacek

Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu

Zarząd

Codziennie pracujemy nad doborem najlepszego asortymentu i oferty, aby być najlepszym łącznikiem pomiędzy Producentami silnych markowych produktów i Klientami. Naszą największą chlubą jest zespół doświadczonych i profesjonalnych doradców klienta i przedstawicieli handlowych dedykowanych do Klientów kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz HORECA, wsparty dodatkowo 130 osobowym Centrum Obsługi Klienta, który jest w stałym kontakcie z naszymi Klientami, aby świadczyć najlepszy serwis i rosnąć wraz z nimi.

Sprzedaż

Ambicją Distribev Orbico jest bycie kompetentnym doradcą dla partnerów biznesowych, jakimi są właściciele i osoby decyzyjne w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Jako Kapitan całej kategorii alkoholi w Polsce (piwa, alkohole mocne i wina) mamy świadomość odpowiedzialności, jaka ciąży na nas w kontekście rozwoju sprzedaży alkoholi w każdym z wyżej wymienionych punktów. Jako Dział Sprzedaży Distribev Orbico ściśle współpracujemy z naszymi strategicznymi dostawcami, dobrze planując działania, a następnie informując naszych partnerów o wszelkich nowinkach rynkowych, kampaniach reklamowych czy promocjach na kluczowe marki, które warto mieć w danym punkcie sprzedaży.

Dzięki profesjonalnemu zespołowi blisko 400 osób w Dziale Sprzedaży, jesteśmy w stanie przekazywać kompleksową wiedzę o tym, jakie produkty mają potencjał sprzedażowy w danej lokalizacji, ale także w krótkim czasie dostarczyć odpowiednio dobrany asortyment na miejsce. Nasze motto brzmi: być preferowanym dystrybutorem alkoholi dzięki atrakcyjnej ofercie, unikalnej propozycji asortymentowej i ciekawie zaprojektowanych programach lojalnościowych.

sprzedaz (1)
Jerzy Wasilewski

Dyrektor ds. Komercyjnych
Członek Zarządu

logistyka
Jarosław Zygmunt

Dyrektor ds. Logistyki
i Dystrybucji

Logistyka
i Dystrybucja

Dział Logistyki Distribev Orbico dostarcza zamówiony towar w ciągu 24 lub 48 godzin do każdego obsługiwanego punktu w kraju z jednego z ponad naszych 33 magazynów logistycznych i 13 cross docków rozlokowanych w całej Polsce. Zarządzamy flotą ponad 550 samochodów. Stosujemy innowacyjne i inżynieryjne podejście do dystrybucji kategorii FMCG. Szeroka i rozdrobniona sieć, posiadająca szybką reaktywność na zmieniające się potrzeby Klienta, to nasze wyzwanie, a z drugiej strony nasza mocna strona. Konkurujemy zarówno jakością, jak i szybkością dostaw. Najbardziej istotne jest dla nas słowo „wiarygodność", które oznacza to, że zamówiony towar zostanie dostarczony na czas i miejsce, zgodnie z obietnicą złożoną naszym odbiorcom.

Finanse i IT

Procesy planowania, budżetowania, jak również oceny ryzyka i zyskowności podejmowanych działań to wyzwania Działu Finansów. Koncentrujemy się na analizie i zarządzaniu głównymi parametrami finansowymi poprzez działania kontrolingowe. To główna domena funkcji finansów. Kluczowe znaczenie dla powodzenia naszej strategii Kapitana całej kategorii alkoholi w Polsce ma opracowanie, wdrażanie i rozwój systemów informatycznych, które zapewniają proste, szybkie i kompleksowe usługi dla naszych Klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

finanse
Piotr Żuchowski

Dyrektor Finansowy i IT
Członek Zarządu

hr
Anna Gamrat

Dyrektor ds. Personalnych

HR

Ludzie są najcenniejszą wartością. Dbamy o to, aby od wejścia na pokład Distribev Orbico czuli, że są dla nas ważni. Na co dzień działamy w duchu wartości Orbico. Zaufanie, pasja do zwyciężania, odpowiedzialność, szczerość i uczciwość , szacunek, rozwój osobisty i otwartość na zmiany to DNA naszej Organizacji. Wspólnie z naszymi pracownikami budujemy środowisko pracy, w którym chce się chcieć. Towarzyszymy naszym pracownikom w ich zawodowej drodze, stwarzając możliwości do zdobywania wiedzy i rozwijania umiejętności. Wierzymy, że rozwój naszych pracowników napędza rozwój organizacji, dlatego inwestujemy w programy rozwojowe i działania motywacyjne. Stawiamy na pracę zespołową i działania wspierające współpracę, które pozwalają nam budować społeczność opartą o silne zespoły. Takie zespoły wygrywają, a my jako Organizacja chcemy wygrywać dla naszych obecnych i przyszłych pracowników.

Revenue Management

W obszarze zarządzania przychodem analizujemy zachowania konsumentów na rynku, po to by kreować optymalną dostępność produktów w założonej cenie.

Nasze działania skupiamy na opracowywaniu polityki cenowej, warunków handlowych, jak również określaniu właściwego poziomu inwestycji. Jako Kapitan całej kategorii alkoholi w Polsce oferujemy szerokie portfolio produktów, a ustalenie prawidłowego udziału produktów, który jest dystrybuowany do określonych Klientów według dostawców i grup produktów, to kluczowe zadanie Działu Revenue Management.

revenue
Alen Crnković

Dyrektor ds. Revenue
Management

Strona internetowa, z której korzystasz używa plików cookies, za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz w celu zarządzania stroną i poprawy jakości usług, w tym dostosowania treści do preferencji i zainteresowań użytkownika. Korzystając ze strony, zgadzasz się na używanie plików cookies.

Informacja o stosowaniu cookies wyjaśnia czym są pliki cookies, jak przetwarzamy zbierane przy ich pomocy dane, w jaki sposób nasi partnerzy mogą używać cookies, jak możesz zmienić ustawienia oraz zawiera inne szczegółowe informacje na temat plików cookies.

close cookies